...Naar startpagina

Teams

Onze meer dan vijfentwintig medewerkers hebben vrijwel allemaal een islamitische achtergrond. Ze zijn stuk voor stuk trots op hun werk en op hun achtergrond. Dat vertaalt zich onder meer in een grote gedrevenheid en passie. Dat geldt voor collega’s in de fabriek maar ook voor de mensen van distributie, sales en marketing. De marketing afdeling is de afgelopen jaren verder versterkt. Zo beschikken we tegenwoordig over specialisten op de gebied van merken, grafisch ontwerpen en product management. Ook de afdeling verkoop bestaat uit mensen die toegewijd zijn op de diverse markt gebieden die wij bewerken. 

Mede dankzij onze succesvolle merchandising, instore promotie en vele reclamespots op Turkse Tv-zenders kon Anur uitgroeien tot marktleider  in de Nederlandse etnische markt. Met een A-merk dat een spontane naamsbekendheid heeft van bijna 70% onder etnische consumenten staan we op eenzame hoogte. Wahid is op zijn beurt al lang geen vreemde meer in de Nederlandse retail. Het introduceren van innovatieve producten en (gemaks)concepten is ook bij Wahid een belangrijk speerpunt.

Uitgebreide expertise
Onze marketeers vormen een sterk koppel met collega’s van Productontwikkeling. Gezamenlijk weten zij telkens weer succesvolle kanaalspecifieke innovaties op de markt te brengen. Naast productinnovatie doen we ook het nodige aan de introductie van nieuwe technologieën. High Pressure Processing (HPP) is daar een voorbeeld van. Met deze vorm van hogedrukpasteurisatie is een deel van het vleeswarenassortiment van Anur tot maar liefst zes maanden houdbaar. Zonder kleur- of smaakverlies! Maar we gaan verder. Achter de schermen wordt al weer gewerkt aan moderne foodconcepten, waaronder producten met minder clean label, minder zout en minder vet.     

Daarbij kunnen zij waar nodig leunen op de zeer uitgebreide expertise en faciliteiten van moederorganisatie Zwanenberg Food Group. De kwaliteit van al onze producten en processen wordt continu nauwlettend bewaakt door onze goed opgeleide collega’s van Quality Assurance. Zij zijn bijvoorbeeld ook verantwoordelijk voor het implementeren van Total Production Management in de fabrieken.    

Het in de markt zetten van halal-producten vereist zeer specifieke kennis van consumentengedrag. Die hebben onze verkoopmedewerkers ruimschoots in huis. Ze staan uw inkopers en category managers graag met raad en daad terzijde.

Deel deze pagina


Of kopiëer onderstaande link:

×